Regulamin – Apartamentów „Kamienica”
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu lokali mieszkalnych- apartamentów położonych w Szczecinie przy ul. Śląskiej 43a będących własnością firmy : Soft Elektronik Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Jagiellońskiej 67, NIP 852-18-82-515 która prowadzi je pod nazwą Kamienica. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu. Umowa o świadczenie usług krótkotrwałego zakwaterowania pomiędzy Klientem a Soft Elektronik Sp z o.o. zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji online na stronie apartamentykamienica.pl, na stronach portali z którymi apartamenty Kamienica mają podpisane umowy pośrednictwa w wynajmie ( zwanymi dalej rezerwacyjnymi ), bądź telefonicznie na warunkach określonych w regulaminie i cenniku podanym na stronie internetowej apartamentykamienica.pl.
- Soft Elektronik Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia rezerwacji oraz anulowania rezerwacji wcześniej dokonanej bez podawania przyczyny. W przypadku anulowania rezerwacji, kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi.
- Zawarta Umowa obejmuje jedynie wynajem apartamentu, bez wyżywienia oraz organizacji dojazdu.
- Klientem może być tylko osoba pełnoletnia
II. REZERWACJA
- Rezerwacji można dokonać:
- wypełniając formularz rezerwacji na stronie www.apartamentykamienica.pl
- dokonania rezerwacji na portalu rezerwacyjnym
- telefonicznie pod numerem telefonu 790 450 360,
- wysyłając maila na adres biuro@apartamentykamienica.pl
- Po przesłaniu wiadomości za pomocą formularza lub maila, Klient otrzymuje informację zwrotną dotyczącą realizacji wstępnej rezerwacji wraz z terminem wpłaty zadatku.
- Zadatek w wysokości 30% wartości rezerwacji powinien zostać wpłacony na numer rachunku bankowego podany w wiadomości zwrotnej, w ciągu 24 godzin od chwili złożenia rezerwacji. Rezerwacja uzyskuje status rezerwacji potwierdzonej w momencie otrzymania wpłaty w kwocie zadatku na podany rachunek bankowy Soft Elektronik Sp. z o.o. lub po przesłaniu potwierdzenia jej dokonania na adres mailowy biuro@apartamentykamienica.pl. Potwierdzenie wpłaty może mieć formę elektronicznego potwierdzenia realizacji przelewu za pośrednictwem bankowych serwisów internetowych, zeskanowanego dowodu wpłaty lub zdjęcia dowodu wpłaty. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie oznacza odstąpienie od Umowy oraz automatyczne anulowanie rezerwacji wstępnej.
- Po potwierdzeniu rezerwacji Klient otrzyma voucher zawierający wszystkie niezbędne informacje dotyczące apartamentu (w tym jego adres) oraz kwotę pozostałą do zapłaty w dniu przyjazdu.
- Podpisanie Umowy przez Strony nastąpi w momencie zakwaterowania Klienta w apartamencie. Klient w momencie podpisywania Umowy zobowiązany jest do okazania ważnego dowodu tożsamości (dowód osobisty, paszport) i uiszczenia reszty należności (różnica pomiędzy całkowitą kwotą rezerwacji a kwotą zadatku) w gotówce. W przypadku rezygnacji z przedmiotu Umowy wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi (art. 394 KC).
- Klucze do apartamentu zostaną wydane dopiero po dokonaniu ww. formalności.
- W przypadku gdy Soft Elektronik Sp. z o.o. zrezygnuje z poboru zadatku , potwierdzeni rezerwacji następuję w chwili jej dokonania i otrzymania vouchera.
- W Przypadku dokonania rezerwacji przez strony portali rezerwacyjnych obowiązują zasady tych portali – dotyczy to punktów od 2 do 5 tego paragrafu.
III. PRZYJAZDY GOŚCI
- Zakwaterowanie gości odbywa się w godzinach 15:00-20:00. Istnieje możliwość indywidualnego wyznaczenia godziny przyjazdu (w innym czasie niż pomiędzy godzinami 15:00-20:00), jednak nie później niż 22:00, z pracownikiem Kamienicy. Gość zobowiązany jest do powiadomienia Kamienicy o godzinie przyjazdu najpóźniej na jeden dzień przed datą przyjazdu.
- Przyjazd gości w godzinach 20:00- 22:00 obciążany jest dodatkową opłatą w wysokości do 50 PLN i wymaga powiadomienia w godzinach 9:00-17:00.
- W przypadku braku kontaktu, na dzień przed przyjazdem, rezydentowi przysługuje prawo do samodzielnego ustalenia godziny zakwaterowania gościa niekolidującej z jego harmonogramem pracy na dany dzień.
- Przekazanie kluczy do apartamentu Klientowi nastąpi na ul. Śląskiej 43a.
- Rezydent ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy klient:
• nie posiada ważnego dowodu tożsamości,
• znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
• zachowuje się w sposób agresywny.
IV. WYJAZDY GOŚCI
- Wyjazdy gości odbywają się w godzinach 08:00-11:00. Istnieje możliwość indywidualnego ustalenia godziny wyjazdu (w innym czasie niż pomiędzy godzinami 08:00-11:00), jednak nie wcześniej niż 06:00. W takim przypadku firma może naliczyć dodatkową opłatę w wysokości do 50 PLN.
- Godzina wyjazdu ustalana jest z rezydentem przy zakwaterowaniu.
- Wyjazd z apartamentu po godzinie 11:00 bez wcześniejszego ustalenia z pracownikiem , traktowany będzie jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę i liczony według obowiązującego cennika.
- Gość zobowiązany jest do pozostawienia obiektu w stanie niepogorszonym w stosunku do stanu pierwotnego w dniu zakwaterowania oraz pozostawienia naczyń i urządzeń kuchennych w czystości. Jeżeli dojdzie do zniszczeń gość obowiązany jest przywrócić stan poprzedni lub wypłacić odszkodowanie zgodnie z wyceną Soft Elektronik Sp z o.o..
- Wcześniejszy, nieuzgodniony wyjazd Klienta bez przekazania apartamentu rezydentowi firmy, może spowodować roszczenia ze strony Soft Elektronik Sp z o.o.
- Przedłużenie pobytu należy zgłosić rezydentowi najpóźniej do godziny 17:00 w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu objętego dokonaną rezerwacją. Przedłużenie pobytu nastąpi, o ile Kamienica będzie dysponować wolnymi apartamentami.
V. LICZBA OSÓB
- Liczba osób zakwaterowanych i mieszkających w apartamencie nie może przekraczać liczby podanej podczas rezerwacji. W razie naruszenia powyższego, Soft Elektronik Sp z o.o. ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostałego okresu rezerwacji oraz dochodzenia kary umownej za każdą dodatkową osobę w wysokości 200 PLN/noc.
- Jeśli liczba osób podana przy rezerwacji miałaby ulec zmianie, Klient jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie Kamienicę.
- W przypadku noclegu dodatkowej osoby w apartamencie lub zmiany którejś z osób zakwaterowanych wskazanej w Umowie na inną, Klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie najpóźniej w dniu przyjazdu, przy czym Soft Elektronik Sp z o.o. nie ma obowiązku wyrażenia zgody na powyższe.
VI. REZYGNACJA Z REZERWACJI, NOCLEGU, SKRÓCENIE POBYTU
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- W przypadku skrócenia pobytu Klient zobowiązany jest do pokrycia 100% kosztów noclegów, z których zrezygnował. Wszelkich zmian w rezerwacji można dokonać tylko i wyłącznie poprzez wysłanie maila na adres biuro@apartamentykamienica.pl. Jednocześnie Kamienica zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach rezerwacji, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe. W przypadku rezygnacji z rezerwacji z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian i jednoznacznym z tym odstąpieniu od Umowy, Klientowi nie przysługuje zwrot zadatku.
VII. APARTAMENT ZASTĘPCZY I ANULOWANIE REZERWACJI
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować, Soft Elektronik Sp z o.o. zobowiązuje się do udostępnienia apartamentu zastępczego, podobnego do apartamentu pierwotnie zarezerwowanego, o ile takim będzie dysponował. W przypadku braku wolnego apartamentu Soft Elektronik Sp z o.o. ma prawo anulować rezerwację.
- Soft Elektronik Sp z o.o. ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej odstąpić od Umowy. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od , Soft Elektronik Sp z o.o. nie będzie mogło być zagwarantowane. W takim przypadku kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi.
VIII. POBYT DZIECKA
- Za pobyt dziecka do lat 6 nie pobiera się żadnych opłat jeżeli śpią na łóżku z rodzicami
IX. POBYT ZWIERZĄT
- Pobyt zwierzęcia jest dozwolony po zgłoszeniu tego faktu przy dokonywaniu rezerwacji.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez zwierzę.
- Soft Elektronik Sp z o.o. rezerwuje sobie prawo do pobrania kaucji zwrotnej związanej z pobytem zwierzęcia w apartamencie.
X. PŁATNOŚCI I CENY
- Wszystkie ceny oferowane przez Soft Elektronik Sp z o.o. mogą być wyrażone w PLN, € lub £ i zawierają aktualnie obowiązujący podatek VAT.
- Wszelkie płatności w gotówce Soft Elektronik Sp z o.o. przyjmuje w PLN. W wyjątkowych i określonych sytuacjach zostaną zaakceptowane płatności w innych walutach (€, £, $); wymaga to jednak wcześniejszych ustaleń. Możliwe jest także dokonanie płatności bankowym przelewem zagranicznym, przy czym wszystkie dodatkowe opłaty z tym związane pokrywa dokonujący płatności
- W cenie apartamentu zawarte są opłaty za: sprzątanie końcowe, opłatę za media (woda, gaz, prąd, ogrzewanie), pościel i ręczniki (jeden komplet dla każdej zgłoszonej w rezerwacji osoby).
- Przy wykwaterowaniu, w przypadku stwierdzenia rażącego nieporządku w apartamencie, Klient zostanie obciążony jednorazową opłatą w wysokości 50 PLN.
- Za zgubienie kluczy do apartamentu Gość ponosi opłatę w wysokości 50 PLN
XI. OBOWIĄZKI KLIENTA
- Gość zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach 22:00-07:00 i nieorganizowania w tym czasie głośnych i uciążliwych spotkań lub imprez w apartamencie. W razie uzasadnionej skargi skierowanej do Soft Elektronik Sp. z o.o , osoba reprezentująca firmę ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji.
- W trakcie ciszy nocnej w apartamentach mogą przebywać tylko i wyłącznie osoby wskazane w Umowie.
- Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania wynajętego obiektu w należytym stanie. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić Soft Elektronik Sp. z o.o na szkodę, o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu niezwłocznie po ich stwierdzeniu. Równowartość tych szkód i ich usunięcie pokrywa klient najpóźniej w dniu wyjazdu.
- Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w budynku, w którym znajduje się apartament, w apartamencie oraz w wyposażeniu apartamentu.
- Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu, dokładnego zamykania drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
- Klient może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
XII. INFORMACJE DODATKOWE
- Doba najmu rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy się o godzinie 11:00.
- Rezerwujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z rezerwacją, umieszczeniem w bazie danych Klienta oraz w celach marketingowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Dane osobowe udostępniane przez Klienta są przetwarzane przez Soft Elektronik Sp. z o.o tylko i wyłącznie na potrzeby realizacji Umowy zgodnie z obowiązującym prawem polskim i ustawą o ochronie danych osobowych. Dane nie będą przekazywane ani udostępniane osobom trzecim.
- Soft Elektronik Sp. z o.o nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody majątkowe lub osobiste poniesione przez Klienta lub osoby trzecie w trakcie realizacji Umowy.
- Soft Elektronik Sp. z o.o nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy gości pozostawione w apartamentach.
- Palenie tytoniu w apartamencie jak i w budynku (wyłączając balkon lub taras) jest niedozwolone. Palenie tytoniu na terenie obiektu. Za złamanie zakazu, w szczególności za palenie tytoniu w apartamencie, rezerwujący zostanie obciążony karą pieniężną w kwocie 300 PLN.
- Soft Elektronik Sp. z o.o nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament, przerwami dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o.), immisjami (w szczególności hałasem) z nieruchomości sąsiednich.
- Soft Elektronik Sp. z o.o nie ponosi odpowiedzialności za szkody na osobie lub mieniu powstałe bez jego winy. Klient powinien posiadać stosowne ubezpieczenie chroniące go przed ewentualnymi obrażeniami doznanymi podczas pobytu w apartamencie.
- Za każde nieuzasadnione wezwanie w trakcie pobytu do apartamentu pracowników Soft Elektronik Sp. z o.o zostanie naliczona kwota 100 PLN.
- Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Soft Elektronik Sp. z o.o a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Soft Elektronik Sp. z o.o.
Reklamacje należy składać na adres:
Soft Elektronik Sp. z o.o.
Ul. Jagiellońska 67
70-382 Szczecin
Regulamin wchodzi w życie z dnie 20.02.2016 i
obowiązuje do odwołania